2009. szeptember 19., szombat

Előkerültem

Vége lett a szabadságomnak, elkezdődött az iskola és azzal a lendülettel el is tűntem. :-( No nem egészen, azért olvasó üzemmódban néha előfordultam. :-) És persze varrogattam is.
Még Gombóc Artúr előtt készült a barikám:



Nem tudtam megállni és megmutattam őt Artúrkával és a Micitől korábban kapott szabásminta alapján készült Brekivel együtt a kolléganőimnek. Az egyiküknek annyira tetszettek, hogy megkaptam életem első "megrendelését" egy makira. Így készült a fekete, pihe-puha, 50 cm-esre sikerült jószág. Három éves kisfiú kezébe nagynak találtam, ezért készítettem egy kisebbet is fehérből:



A fekete makira esett a választás, aki azóta bölcsibe jár kicsi gazdájával. :-)

1 megjegyzés:

Tünde írta...

Köszönöm, sokat jelent nekem az elismerésed!